mandag 26. mai 2014

Skallelv







 
I går var vi i Skallelv for å se på lammene som nettopp er født :)
Vi hadde håpet på å få med oss en fødsel, men ikke denne gangen.
Vi koser oss sånn i Skallelv, det er så fint og godt å være der!
Vi får kose oss masse med dyrene på gården og ikke minst de fine folkene som bor og er der.
Mary fikk være "storesøster" for tre små ( den riktige lillesøstra er for stor ;)) og hun koser seg så masse når hun får passe på Elisabeth, Sara og Alrik :) Hun bryr seg ikke om gråting heller, da bare bysser hun å synger ;) Hun er så flink!!
Nå har hun bestemt at vi SKAL trille vogn i sommer, så vi må nok hente både Elisabeth, Sara og Alrik å ta dem med på trilletur.....vi gleder oss :D
I dag er Mary hjemme med vondt i øret....håper det går fort over! Hun har fått smertestillende så nå rydder hun i klærne sine, for å gjøre plass til nye klær som hun fikk av Sofie i går ;) For en lykke :D
 
Ha en fin dag :)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Kjære Linda!
Så fint det var å få hilsen fra deg igjen. Jeg har vært så opptatt ute i dag så derfor ikke kommentar til deg før nå. Jeg har også vært på kirkegården med en bukett blomster fra mammahagen, det er 6 år i dag siden hun død. Mamma er enda i tankene mine nesten hver dag, på en eller anen måte.
Ser også på ditt forrige innlegg der du forteller om deg og dine siden sist. Det var koselig. Fint at du begynner å blogge igjen, og fint å se og høre hvor flink Mary er blitt. Så flott at dere har en fjøs å besøke, spennende og fint med lammene. Ha det godt , Linda! Jeg er her og jeg kommer helt sikkert innom når jeg ser noe nytt her. Har tenkt mye på deg! Klem fra Margit-