fredag 23. mai 2014

Long time, no see ;)

 
Hei :)
Lenge siden sist :)
Fikk plutselig sånn bloggelyst, så da måtte jeg bare legge inn ett innlegg :)
Med oss går det bra, litt opp og litt ned men stort sett bra. Nå gleder vi oss til sommer og teltturer, fisketurer å masse uteaktiviteter! Jeg har også fått prøve å ri på Hildalgo, og det ga mersmak selv om jeg er sinnsykt allergisk. Men jeg skal ta med Mary opp i stallen å lure litt, for Mary er i hvertfall hestegal ;)
Mary har nettopp lært seg og sykle uten støttehjul, så vi skal prøve å få sykla en del også nå fremover :)
Ingrid surrer rundt som vanlig, e sitt eget lille Ingridland ;)
Men hun vokser og blir stor, å vi håper at hun snart blir litt mindre baby nå som hun faktisk er 5 år :)
Må legge til at Geir Hovard er konfirmert og var så staselig å fin på dagen sin :)
Å Christine er så flink, hun går på skole, trener og hjelper oss hjemme med småtroll å sånt :)
Tenker det kan bli koselig å blogge litt fremover når det er sommer og mye som skjer :)
Da får vi se da, om det blir litt blogging igjen....om jeg orker ;)
Ha en fin dag allesammen!

Ingen kommentarer: