torsdag 24. oktober 2013

Husmorferie

Jeg har altså vært på husmorferie i Oslo!!
Der feira jeg bursdagen min, Hurra, og bare kosa meg med god mat og drikke :)
Jeg fikk kaffe på senga hver dag og på bursdagen min fikk jeg stratos-muffins også...og jeg fikk sove til 11.00 HVER DAG!! ;)
Det var skikkelig koslig å være på besøk hos Julie og Jan Ivar, og jeg tenker at jeg drar nok flere ganger dit ;)
Det er deilig med ferie, å bare gjøre hva man vil og slippe hverdags mas og tjas....men jeg kan garantere at etter ei uke så har man hjemlengsel og lengter etter hverdags mas og tjas ;) Iallefall gjør jeg det....og det var skikkelig godt å komme hjem til ungene, Chris marius og huset igjen :)

I Oslo bare kosa jeg meg....pengene gikk stort sett til mat og drikke....ute å spiste hver dag, og en ettermiddag råflotta vi oss med kake, kaffe og dessertvin hos Pascal ;) Kafeen var så utrolig koselig, og vi følte oss så velkommen når vi kom dit. Så neste tur til oslo skal jeg dit igjen!! ;)
Å selvfølgelig var vi på Yayas....thaimat og pinacolada er en selvfølge når man har Yayas i nærheten. Det var forresten der vi feira bursdagen min, maten var som vanlig helt utrolig nydelig og pinacoladaen...jeg finner ikke ord :) Akkurat sånn som jeg hadde trodd det skulle være, og litt bedre :)
Vi var også på Big Horn....menne jeg har nok misforstått konseptet, for jeg trodde det skulle være "finere"...såe neste gang jeg vil ha biff i oslo så tror jeg at jeg velger en annen plass å spise ;)

Julie og jan Ivar har en kompis som bruker å komme på besøk, og han var helt nydelig. Dessuten var han veldig selskapsyk og kosete, og når jegikke kosa med han kom han helt opp i ansiktet mitt med nesen for å være sikker på at jeg så han :) Jeg er veldig allergisk mot katter såe det ble litt nysing og rennende øyne, men jeg klarte ikke å motstå denne vakre karen :)

 
Det er godt å være hjemme igjen :)
Jeg kjenner at jeg har det veldig godt og koser meg med familien min.
Det er to ting jeg skulle gjort nå når jeg kom hjem som jeg ikke har gjort, det ene er å begynne å trene igjen og det andre er å komme meg opp på Digforsk å få kommet i gang med datakortet.....ingen av delene får jeg gjort.....jeg bare utsetter det å utsetter det, fordi det er så trygt å godt å bare være her hjemme....fordi jeg ikke føler meg helt i form, når jeg kjenner skikkelig godt etter....fordi jeg er litt dum fordi jeg vet at det beste for meg er å komme meg litt ut....jeg prøver igjen i morgen, så får vi se....

1 kommentar:

Malys krok sa...

Så koselig og fint at du fikk en slik ferie!
Og nå må du virkelig stå på og nå de mål du har satt. Det er nok veldig viktig! Masse lykke til! Gjør det i morgen og ikke utsett det mer Blir så bra, skal du se. -Margit-