mandag 7. oktober 2013

hurtigrutefløyta og navn i sand

En dag nå i sommer gikk jeg og og jentene en liten tur. Vi var alene hjemme, så vi gikk på gatekjøkkenet å spiste middag også gikk vi oss en tur før vi gikk hjem. Vi var på kaia å så på hurtigruta, å vi fant ut at vi skulle gå å stå på molloen når båten gikk fra Vardø.



To spente jenter venter på at båten skal komme nærmere slik at de kan vinke til turistyene og kaptein ;) Å det var en morroklump av en kaptein denne dagen, for når jentene sto der å vinka så fløyta han med fløyta, jeg jeg kan love dere det er en HØY lyd!! Begge jentene hoppa opp av bakken de skvatt sånn, og jeg holdt på å le meg ihjel.....Ingrid kom springende og Mary holdt seg for ørene. Da jeg så opp på kapteinen, så jeg at han lo nok minst like mye som meg!! ;)
Mary blei skikkelig sur på meg for at jeg lo av dem....men det var så utrolig artig!!
Menne ingen av ungene vil ned på molloen å vinke hurtigruta avgårde flere ganger ;)






Ingen kommentarer: