tirsdag 10. september 2013

Grenseløs med Morten Abel


På lørdag var jeg og Chris Marius i Kirkenes på Grenseløsfestivalen.
Jeg hadde ønska meg Morten Abel, og når jeg fikk det (Takk Stian ;)) så måtte jeg jo bestille billetter. Det var i utgangspunktet jeg og Ronja som skulle dra, men da det ikke gikk helt som planlagt så ble heldigvis Chris Marius med. Vi hadde VIP-billetter å kosa oss masse på balkongen med utsikt over hele hallen. Der fikk vi servert fat med littegranne snacks, det var nesten ikke do-kø og drikken var lett tilgjengelig.....angrer ikke på at vi valgte VIP!!
Hadde selvfølgelig vært artig å stå ved scenen å se artistene på nært hold, men jeg er fornøyd å så godt!! ;)
Vi bodde på Thon hotellet og der var det kjempe bra, hyggelig betjening, fantastisk god frokost og gode senger ;)
Det var skikkelig deilig å ha litt tid bare for oss selv, og vi hadde det veldig fint....jeg kosa meg masse og er så glad for at vi fikk tatt den turen. Det eneste som er å utsette på hele greie er transporten til og fra hallen, det var veldig dårlig planlagt å jeg fatter ikke at det ikke var satt opp transport som f.eks busser....vi sto i nesten to timer å venta på drosje, og jeg kan love dere at det var ikke noe særlig gøy....kaldt var det å, å dessverre så er jeg ikke så sjarmerende av meg midt i natta, ihvertfall ikke når drosjesjåførene er så sure mot meg, så jeg klarte ikke sjarmere meg til noe drosje heller....så da måtte vi bare vente å vente å vente.....
Konsertene var bra, vi fikk med oss litt El Caco, Kurt Nilsen, Lidolido og mitt store idol, Morten Abel!
Lyden på Kurt Nilsen var litt dårlig, og jeg er heller ikke noe stor fan så det var litt kjedelig, Lidolido er ikke min type musikk men han hadde jo knall energi på scenen og hadde ett kjempe show...overraskende bra ;) Og Morten Abel, helt perfekt som bare Morten Abel kan være, med sine rare særegenheter og store sko ;) og sine kule låter og helt spesielle stemme......jeg er så glad for at jeg har fått oppleve Morten Abel live å håper å få oppleve det flere ganger ;)



Vi starta fra Vardø kl 0400 med hurtigruten og jeg sov kanskje ett par timer, mens Chris Marius fikk ikke sove. Vi spiste frokost på hurtigruten, litt skuffende frokost faktisk med svart svidde bacon og lite utvalg, men vi ble nå mette tilslutt ;)




På vei til Kirkenes, blid og glad ;)

Å på vei hjem fra Kirkenes, fortsatt blid og glad ;)
 
Christine var hjemme å passe jentene, hun fikk selskap av Oda på lørdagen og de var kjempe flinke. Når vi kom hjem var huset så ryddig å fint, og alle var fornøyde!!
Vi er veldig heldig som har ei sånn flink jente i hus som Christine, hun er så ansvarsfull og flink!!
Jeg er veldig stolt av henne og jeg elsker henne av hele mitt hjerte!!

Ingen kommentarer: