torsdag 22. august 2013

Første dag i 1.klasse




 I dag hadde Mary Elise sin første skoledag på Vardø skole, hun skal gå i en klasse med 21 elever og alle de andre har hun gått i barnehagen sammen med unntatt en gutt som er ny :)
Mary sitter bakerst i klasserommet og foran henne sitter Jana. Hun har fått plass i gangen midt mellom Liam og Morten.
Det var litt skummelt å hilse på rektor Jan og inspektør Nina, men veldig spennende også ;)
I dag skal klassen på tur på skagen sammen med resten av småtrinnet og det syns Mary er kjempe bra, hun har vært klar ca siden kl 07.00 ;)
Christine begynte sitt første år på videregående i går og hun skal gå resturant og matfag. Hun syns klassen virka okei, og lærerne bra så hun gleder seg til dette året!!
Hverdagen har inntatt oss, hardt og brutalt.....fra å sove langt ut på morningen til å stå opp klokken 07.00 er ganske hardt for kroppen, men vi venner oss nok fort til det.
Jeg skal begynne på studiesenteret og til og begynne med så skal jeg ta datakortet, også skal jeg melde meg som vikar litt her og der.....håper det dukker opp litt jobb ;)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Flott og søt skolejente! Fint at jeg på denne måten får "ta del" i hverdagen deres! Javel, så er det skole og nytt for flere i familien! Lykke til, til dere alle! Ha det godt! -Margit-

Fint med tur og fiskelykke på ditt forrige innlegg!