mandag 13. mai 2013

Mye som skjer

Det er så mye rart som skjer for tiden, ikke direkte med meg men jeg er på en måte involvert.
Jeg prøver å være en god venn, og støtte for noen jeg er veldig glad i....men det føles ikke alltid som om man strekker til!
Ting som skjer skaper flashbacks til ting jeg hadde "glemt" eller lagt bort, nå kommer de tilbake i drømmer og tanker både natt og dag.
Jeg har endret meg mye de siste årene, jeg klarer så mye mer enn jeg tidligere har gjort. Jeg er og føler meg sterkere og jeg står i ting jeg rømte fra før. Det er ennå langt igjen, men jeg er på en god vei mot å bli mye bedre...det er bra. Men de siste ukenes hendelser har satt meg litt tilbake og jeg merker det godt på de jeg har rundt meg, ungene og Chris Marius....jeg er liksom ikke helt med for tiden. Plutselig klarer jeg nesten ingen ting mere....
Jeg har bestemt meg for å "ta meg sammen" så godt det går, trosse ubehaget og trosse litt at jeg er sliten/slapp....lure meg selv til å tro at energien er bedre enn den er, komme igang med trening igjen kanskje ;)
Så får vi se da om det blir litt bedre!!
Jeg er iallefall veldig heldig, jeg er så glad for at jeg har familien min....Chris Marius og ungene er alt for meg, jeg må holde meg i fin form for dem!!
 

1 kommentar:

Malys krok sa...

Kom inntil dataen og fikk se nytt innlegg fra deg! Jeg ble så glad! Har savnet deg og vært litt bekymret, var så stille her inne. Bra du ser fremover, og bra du har dine kjære som heier på deg og gjør deg glad! Jeg heier også og håper at det gode kommer snart igjen! Stå på! Fine bilder av dere! Tror treningen din har gitt deg gode resultater! Håper drømmene forsvinner! Klem og hilsen fra Margit.