torsdag 16. mai 2013

Himmelsk #137 Mary og mamma på tur





En nydelig dag i Persfjord, med sol fra blå himmel og ca 8-10 grader, nydelig vårvær i nord!
Jeg og Mary bestemte oss for å gå en liten tur langs fjære, følge den ett stykke å se hvor vi havna. Så gikk vi opp til veien etter en stund og fulgte veien hjem. Mary gikk tur med meg i over en time uten pause, og det er hun som har tatt alle bildene unntatt dem av henne selv ;)
Så dette er min Himmelsk i dag, en himmelsk tur med 5-åringen min :)








Hytteparadiset vårt :)


 
 

8 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Herlige bilder! Ser ut som dere har hatt en skikkelig flott tur. Blomstene på det første bildet er bare nydelige.

Birgitte sa...

Det var himmelske billeder du viser ;-) dejligt med en sød 5 årig på tur;-)

HansHB sa...

Flotte himmelbilder!
Ønsker deg en super 17.mai!

Malys krok sa...

så flott, Linda! Blomstrer den allerede? Helt supert! Mary er sannelig flink å ta bilder!
Klem til deg! -Margit-

Malys krok sa...

Har du forresten sett det jeg skrev om at jeg hadde sett "din" Thomas på TV?

Annemor sa...

Takk for turen og smilende ansikter.
Himmelsk var det :)
Glad dag.
Mormor

Elin sa...

Så herlig! Flotte bilder, utrolig at en liten jente har tatt de. :-)

frksommerfuglen sa...

Fine billeder :) Ha en god 17 mai