søndag 26. mai 2013

Glitrende søndag

To rampete småtroll ;)




I dag har vi bare tatt det helt kuli, og jeg tenkte at i dag blir det ingen mammaskapt aktivisering....jentene må lære å finne på noe selv! Så jeg la beslag på tv-en (Top Gear er så morsomt!! ;)), og tenkte at nå for de finne på noe selv. Å det gjorde de, Mary ville scrappe så hun fant frem utstyret sitt, rydda i det å styra masse her med lim og glitter, og da ville jo Ingrid også....så nå glitrer det overalt her ;) Men jentene var flinke å fant på noe selv, så da får vi heller bruke litt tid på å vaske og støvsuge etterpå!! :)
 
Jeg vil fortelle litt om forbedring!! ;)
For tre år siden reiste Chris Marius på HV-øvelse i 14 dager, Ingrid var ca ett år og Mary to-tre år. Jeg gråt hver morgen, hver formiddag, hver gang noen prata til meg, når jeg stelte ungene, når jeg la meg....jeg gråt nesten hele tiden i over en uke. Jeg gråt i barnehagen, på butikken, på jobb...ja det var i det hele tatt helt forferdelig, jeg trodde ikke det skulle gå bra i det hele tatt og jeg tenker i dag at det må jo ha vært helt forferdelig for ungene. Det er tre år siden....mye har forandret seg!! HELDIGVIS!! ;)
Nå er Chris Marius igjen på Hv-øvelse, og vet dere hva?? Jeg gråter ikke, jeg koser meg faktisk! Jeg kjenner at jeg savner han, og jeg skulle helt klart hatt han hjemme, MEN jeg kan se hva jeg vil på tv (selv om det ofte ender opp med Top Gear ;)), jeg har hele senga for meg selv (Selv om det mangler en pute) og jeg koser meg med jentene, vi ser på film, ligger å knør i senga på morningen og dessuten er vi veldig opptatte med de nye familiemedlemmene våre (vi har fått oss fisker ;))!! Det er en stor endring og jeg liker det!!
I går når jeg la meg, kom angsten litt sånn snikende....og jeg ble litt urolig, jeg våknet x-antall ganger i natt og følte meg veldig alene, men det går bra....for det er en forbedring fra hvordan det var før....jeg er tryggere på meg selv og hva jeg klarer, det føles veldig godt!
Så folkens, hva syns dere om det ?? ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Synes du e flink æ, sterk å søt dame :)