mandag 1. april 2013

Påska 2013 i fem bilder ;)

Påska 2013 ble vel i grunnen ikke helt det vi hadde tenkt, men vi endte opp i Persfjord allerede på onsdagsettermiddag og dro hjem på søndag.
Jeg hadde ikke telefon med meg, og kameraet tok jeg aldri opp av bagen så det ble fint lite påskebilder.
Disse bildene under her, de har Ronja tatt med mobilen sin...unntatt det siste det tok jeg med mobilden min på mandag!! ;)
Vi har kosa oss på hytta, vi hadde fine dager med nydelig vær....langfredag var det mye vind men nydelig sol stort sett hele dagen. Vi har gått på ski, kjørt skuter, lekt i sneen og kosa oss masse. Vi har også sneket en tv og parabol på hytta, så vi kunne se litt på tv om kvelden ;)
På lørdag dro vi på langtur, det gikk ca 1 time å kjøre over fjellet til Syltevikvannet. Der fiska vi, spiste pølser og kosa oss i strålende solskinn og ikke ett vindpust, det var så deilig å sitte på isen å bare kose seg! Mary fikk 4 småfisk, Ingrid fikk 2, Chris Marius fikk 1 og jeg fikk 1....vi var sammen med Ronja og Lasse, Christian Fredrik og Aleksander og de fikk masse fisk!! :)
Bildene er fra turen til Syltevikvannet!! :)
 



 
På mandagen var det nydeligvær på morningen og vi dro en tur over på landet til Votteskaret for å kjøre litt skuter med Cornelia og Borgar, men det kom ett polart lavtrykk og det blåste opp til ett forrykende uvær. Så da ble det mest vaffelspising og innesitting før vi kjørte hjem....nå er det derimot blitt nydelig vær igjen så nå skal vi dra i Mollohålla...vi snakkes!! ;)


1 kommentar:

Malys krok sa...

Ser ut til at dere har hatt en fin påske! Og fint vær! Her har det vært både snø og vind og lite sol.
Isfiske høres spennende ut! Bra dere fikk fisk! Ha det godt. Ønsker dere gode dager! Klem! -Margit-