mandag 4. mars 2013

Småsyk...iallefall i dårlig form



Ingrid har holdt oss våken halve natta med sutring, gråting og annet mas. Hun har ikke hatt feber, men er tydelig ikke i form og føler seg ikke bra. Så da ingen av oss hadde sovet noe særlig siden kl 03.00 bestemte vi oss for at Ingrid kunne være hjemme sammen med mamma i dag, å hvile seg litt!!
Å siden Mary hoster litt stygt, og heller ikke følte seg så bra så fikk hun være hjemme hun også ;)
Så i dag har vi lagt på sofaen å sett på film absolutt hele dagen, vi har vært kjempe lat og bare kosemosa med masse tepper, dyner og puter.
I morgen satser vi på barnehagedag igjen, for da skal Mary i bursdag til Peter, og siden alt ble litt kjedelig nå i ettermiddag er det tydelig at formen har blitt bedre!! ;)

Mammaen har fått strikka litt, noe som jeg ikke har gjort på veldig lenge.....endelig litt strikkeløst, og er jeg heldig så kanskje jeg får brodert ferdig noen av broderiene mine også, hvis håndarbeidlysten kommer tilbake!! Vi satser på det!! ;)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Godt å få være hjemme sammen med mamma når en ikke er i form! fint dere fikk kose dere på sofaen og virkelig slappe av! Ser så fint ut det du strikker! Så flink du er!
Så håper jeg de blir snart frisk igjen! -Margit-

ps: Takk for mail, skal skrive så snart jeg kan.