søndag 3. mars 2013

Ski helg

I helga har Mary virkelig gått på ski!!
I går gikk hun rundt kvartalet mange ganger, en liten tur utover Skagen og en tur i byen til hotellet.
I dag har hun gått til bestefar og hjem fra Vardøhallen. Hun har gått oppover, bortover og nedover....ja hun har virkelig vært ivrig, gjort seg klar til skirenn i Kiberg!! ;)





Ingrid derimot, hun gidder ikke. Det er mye morsomere å måke sne med pappa, eller å leke i hagen eller omså gå til byen hvis man bare får seg ei vaffel etterpå!! ;)



Vi har hatt ett nydelig vær i helga, det har vært skikkelig påskevær og man har hørt det dryppe fra taket. Litt vår stemning, selv om det er altfor tidlig!!
I dag var jeg slem mamma.....jeg nekta å gå ut med ungene før 5-mila var over, jeg bare måtte se den!
Og det var jo helt fantastisk, jeg er så imponert over svensken som gikk som ei kule, det er sånt som gjør meg stolt over å være svorsk!! ;)
I morgen er det tilbake til hverdag og trening igjen....grugleder meg ;)


1 kommentar:

Malys krok sa...

Mary er jo kjempeflink å stå og gå på ski! Flotte jenta di!Ingrid kommer sikkert etter når hun blir litt eldre! Koselig å se dere sammen ute! -Margit-