mandag 25. februar 2013

Trening...for n'te gang ;)

Ja da er jeg i gang med trening igjen, og denne gangen har jeg inngått en avtale med noen om at det skal vare minst 4 måneder....frem til sommerferien!
Jeg har en tendens til å gi opp, når ting blir litt tungt og vanskelig så gir jeg bare opp, jeg står ikke i noe.....jeg pakker sakene å går!! Det skal jeg prøve å gjøre noe med, så selv om treningen blir tung og umotiverende så skal jeg stå i det, det er viktig for kropp og helse og ikke minst selvbilde mitt, jeg skal klare å fullføre det jeg har begynt på!
Det gjelder også å gå litt ned i vekt. Jeg skal ikke bli noe modell, men jeg vil bli sunn. Jeg vil prøve å spise rett og få i meg det kroppen trenger. Jeg har derfor begynt med å spise/drikke måltidserstatning til frokost, så jeg får i meg frokost også litt kosttilskudd for å få i gang forbrenningen....pulveret og kosttilskuddet har jeg kjøpt på
 
Jeg skal også i møte med NAV på fredag, for å avklare jobbsituasjonene min....jeg har lyst å slutte, men burde ikke så jeg må se på alternativene, om det er noen! Så får vi se hva det blir til da!! ;)
 
 

1 kommentar:

Malys krok sa...

Heia Linda!! Stå på!!Du er tøff!
Hurra for deg! Klem fra meg!
-Margit-