tirsdag 5. februar 2013

Linda har sett sola ;)


Å gla er hun for det!! :D
 
Det er deilig når det går mot lysere og varmere tider. Dessverre bruker jeg å bli dårlig når det går mot vår.....jeg blir så glad og forventningsfull når sola kommer tilbake, men så skjer det noe med meg å jeg blir deppa og lei. Hvert år tenker jeg at i år er det annerledes, og det gjør jeg i år også så jeg håper på en fin og givende tid fremover!
Jeg har valgt å ta ut ny permisjon fra jobb, jeg sliter virkelig for tiden med å være der....det er en fantastisk arbeidsplass, men det er noe jeg ikke klarer å sette fingeren på. Jeg klarer ikke slappe av der, og gruer meg hver dag til å gå på jobb....og da er hensikten med at jeg skal ha en jobb borte. Jeg prøver jo å jobbe for å bli bedre og for å føle meg bedre, ikke for å bli dårligere. Det er veldig trist at det er sånn, for det er som sagt en fin arbeidsplass og det er godt for meg å komme meg ut....men jeg må kanskje bare prøve på en annen måte. Jeg skal tilbake igjen om ca en månede, og hvis ikke det funker da sier jeg opp plassen.
Det er mye som skjer som jeg dessverre ikke kan dele på bloggen, og det er pga at det handler om andre enn meg selv. Jeg blir dessverre mye påvirket av ting som skjer rundt meg, og jeg er ofte lei meg og trist pga savnet etter mennesker som jeg lengere ikke har i livet mitt.
Når det er sagt, er jeg veldig glad for de som jeg har i livet mitt....jeg er så glad for ungene mine og min kjære mann, for vennene mine. Jeg må minne meg på hver dag at selv om det ikke alltid er helt som jeg ønsker, så er jeg alikevel heldig og jeg må lære meg og sette pris på det jeg har og ikke dvele så mye ved det som har vært. Det er ikke enkelt, men jeg må prøve!!
Så får vi se da hva dagene bringer....noe er det iallefall!! ;)

Ingen kommentarer: