tirsdag 26. februar 2013

Å miste noen

Av og til gjør man ting man skulle ønske man kunne ta tilbake, man sier noe man ikke burde ha sagt, sårer noen man ikke ville såre eller gjør noe som man skulle ønske man ikke hadde gjort.
For tiden tenker jeg mye på akkurat det, og jeg har problemer med å skjønne at ingenting kommer noen gang til å bli som før, alt er i grunn ødelagt!
Jeg er ikke en person som vil andre noe vondt, jeg er iblandt litt for ærlig og iblandt sier jeg ingenting.
Jeg har opplevd mye vondt, men jeg syns jeg har kommet styrket ut av det og jeg har etterhvert lært meg hvor viktig det er å tilgi, å skjønne at det ikke alltid er at ting er så firkantig.
Jeg har "mistet" en av mine aller nærmeste pga en konflikt vi ikke klarte å bli enige om, og jeg har i dag innfunnet meg med at den personen er tapt.....det er dessverre ingen vei tilbake. Vonde ting er blitt sagt og jeg har blitt forferdelig såret, og det har sikkert vedkommende også blitt.
Det som er ekstra ille er når noen sier at jeg ikke elsker ungene mine og at jeg ikke gjør alt for dem, barna mine er mitt alt og jeg er veldig sårbar når det gjelder dem. Jeg har alltid kjempet med nebb og klør når det gjelder ungene og jeg har, tiltross for sykdom og slit, alltid stilt opp for dem og jeg gjør det ennå. Det er ikke lett for barn og ha foreldre som er psykisk syk og jeg har forsøkt å skjerme barna mine alt jeg kan.
Jeg elsker ungene mine, alle fire og jeg prater masse med dem, trøster dem, ler med dem, koser med dem og gir dem all den kjærlighet jeg kan.....ungene mine vet at jeg er der for dem, uannsett hva som skjer. At noen sier noe annet er for meg helt uforståelig, de menneskene kjenner isåfall ikke meg.
 
Jeg har det forferdelig vondt i dag, det er vanskelig å miste noen man elsker. Men jeg må bare legge det bak meg, og håpe på å komme styrket ut av dette også.
Jeg er veldig glad for at jeg har ungene mine og min fantastiske Chris Marius, uten dem hadde nok alt vært mye verre.
 
.
 

2 kommentarer:

Malys krok sa...

Å kjære deg , dette var vond å lese!
Går det virkelig ikke an å tilgi hverandre? Det er ikke godt for noen å ha det slik! Jeg er sikker på at du er glad i ungene dine og vil bare det aller beste for dem! Jeg ber for deg.

Hadde ikke sett mailen din, men nå har jeg svart. Si fra hvis du ikke har fått den, er litt usikker på om jeg gjorde rett.
STOR KLEM FRA MARGIT!

julie Frantzen sa...

<3 <3 <3
Gla i dæ for den du e iallefall! Syns du e veldig sterk Linda!
Kos og klem :*