onsdag 2. januar 2013

Nyttårsaften i år ble feiret hjemme hos oss, med kalkun til middag. Oldemor Kaspara kom å spiste sammen med oss, og vi hadde det veldig trivelig.
Bestefar Yngve skulle også være sammen med oss, han kom rundt midnatt....men han har vært småsyk hele jula så han kom ikke til middag.
Når vi var ute å så på rakettene ble Ingrid veldig redd og hun og oldemor gikk inn, mens Mary koste seg og lekte i sneen og ville ikke gå inn når vi var ferdig ute.....neste år tror jeg jammen jeg skal fyre bål i hagen å ha grillfest rundt midnatt, det hadde vært koselig det!! ;)







Så nå er vi klar for ett nytt år, med alt det bringer med seg.
Det har vært godt å ha fri, og jeg gruer meg litt til å begynne på jobb i morgen etter to måneder med permisjon. Håper det går greit, og jeg har tenkt at jeg skal lære meg å hekle en gang i dette nye året...så får vi se da om jeg får det til!! :)
Igjen vil jeg bare ønske allesammen ett riktig godt nytt år, måtte det bli alt dere drømmer om at det skal bli!! :)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Kjære Linda! Tusen takk for din koselige kommentar! Ja jeg har ikke vært så mye på blogg i det siste. Har sine grunner. Først var det så mange som ville kjøpe lefser av meg, så var det litt sykdom, og så var det jul, med alt det fører med seg. I de siste dagene har jeg vært opptatt med å strikke lester til en vi skal i bursdag til i morgen. Nå holder jeg på å ordne en dressjakke til mannen min, så alltid er det noe, og så har bloggingen blitt tilsidesatt! Kommer snart igjen! Så vil jeg ønske deg og alle dine alt godt for det nye året! Nyttårsklem!
-Margit-