tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år

Er bare en snartur innom å ønsker alle mine lesere ett godt nytt år.
Jeg ønsker alle ett år som er veldig bra, selv om vi alle vet at det vil komme bekymringer og muligens sorger. Det er en del av livet.....men jeg håper 2013 byr på det beste av seg selv til oss alle!!
Jeg hadde tenkt å få til ett fint familiebilde på denne dag, men minstetrollet var så redd at hun stakk inn, den nestminste var mest opptatt av å leke i sneen med akebrett å sne, den eldste hadde besøk å frøys så hun gikk nå bare frem og tilbake her og den nest eldste han var dessverre ikke her i det hele tatt. Så da blei det ett bilde av meg og min kjære og jeg håper det duger ;)
Jeg håper på å blogge mer i året som kommer enn det jeg har gjort i året som gikk, så får vi se da hvordan det går!! ;)

Ingen kommentarer: