torsdag 6. desember 2012

6.desember -julenatt med Vardø damekor


I dag har jeg vært på konsert med Vardø damekor og med seg hadde de flere som sang og danset.
Det var skikkelig fint, og man kjente julestemningen komme snikende!! ;)
Jeg har så lyst å være med i koret, men jeg tenker at jeg venter til ungene er blitt litt større sånn at det på en måte ikke går utover dem at jeg er med. Å være i kor er jo ikke bare å synge ;)
Jeg er iallefall imponert, de er kjempe flinke å lage til juleshow!!
 
Dagen i dag har ikke vært en bra dag, jeg har vært veldig dårlig å prega av angsten. Jeg tenker på mye som man i grunnen ikke trenger å tenke på og bekymrer meg veldig over hvordan ting er og ikke er. Jeg hadde heller ingen å gå på konserten med, men etter at jeg ettelyste selskap på facebook så var det noen som "meldte" seg og jeg endte opp med å gå sammen med Lotta. Jeg grua meg veldig for det var mye biler og mye folk....men det gikk greit! Hadde tenkt å ta meg ett glass vin, men når jeg hadde satt meg ned hadde jeg ikke lyst til å reise meg igjen så da ble jeg bare sittende!! ;)
Jeg har iallefall fått med meg det fantastiske showet og glad er jeg for det!!

1 kommentar:

Malys krok sa...

Så fint at du fikk en å gå sammen med på konsert! koselig å sitte stille og lytte og se! -Margit-