onsdag 5. desember 2012

5.desember -skumle skyer


I dag måtte jeg ut, har vært på time hos Anne Berit.
Det var godt å komme seg litt ut i frisk luft, og det var godt å få prata litt.
På veien til helsesenteret så jeg at himmelen så litt skummel ut, det så ut som om skyene var klare til å komme å ta oss....kanskje en forsmak på dommedagen?? ;)
Jeg måtte iallefall ta bilde av det og bildet ble ganske kult.....ikke så mye julestemning, men jeg har tatt bilder med det også, men det var ikke så lett å laste opp bilder til bloggen i dag så de får komme senere!
I dag har vi hatt Amanda og Jana på besøk, og de fire jentene har lekt å kost seg....det er koselig med litt liv i huset!! ;)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Hei kjære Linda! Så fint å høre at du har savnet meg!
Jeg har vært litt fraværende her pga at det har vært så mye å gjøre. Bakt lefser har jeg gjort, og så har jeg vært og hjulpet Kjersti med å sy gardiner mm, er jo mye nå når hun er flyttet, mye som hun vil ha ferdig til jul, vet du. Dessuten er jeg ikke helt ferdig med de julegavene jeg lager selv og heller ikke med de jeg skal kjøpe.

Nydelig bilde du har tatt her!
Skumle skyer, som du sier, men veldig flott også!

Gratulerer med en liten tulle i familern!

Koselige lyslykter du viser! Fint å tenne mye lys i denne tiden!

Takk for din hilsen og varme klem!

-Margit-