fredag 21. desember 2012

21.desember -gaffeltrøkks og juleferie






I dag har Chris Marius laget serinakaker (gaffeltrøkks) med Mary og Ingrid. Så nå har vi to sorter til jul ;)
Vi er ikke så veldig glad i baking å sånt her i huset, så det meste blir kjøpt....men vi vet ungene syns det er morsomt med baking så da må vi, iallefall litt!! :)
Jeg har laget masse til Bounty-sjokolade i dag, som jeg skal lage ferdig i morgen, så da blir det tre sorter!! ;)
Fra og med i morgen har ungene juleferie fra barnehagen, og vi skal ikke tilbake til hverdagen igjen før den 2.januar.....da skal også jeg begynne på jobb igjen....jeg gruer meg og føler meg ikke helt klar, men skal prøve så får vi se!
Nå skal vi iallefall nyte juleferien vår, og prøve å få det klart til jul....for Mary syns ikke det er gjort noe klart! Må bare fortelle, i går var hun rasende og sint på oss....husker ikke helt hvorfor....men i sinne ropte hun til oss " D e greit, æ ska klæ mæ ut som en idiot!!" Ikke så greit å være 5 år og skikkelig frustrert ;)

Ingen kommentarer: