onsdag 19. desember 2012

19.desember -nissefest og angst




Jentene klar for nissefest i barnehagen, så fine atte men skulle bare tulle når jeg tok bilder....
"Ikke stikk ut tunga...nei nei, slutt Ingrid, sitt i ro....Mary nå slutter du å geipe, Ingrid ikke geip du heller....ååååå sitt i ro for svarte, det her blir jo bare tull!!" var noe av tingene som jeg kauka, og jo mere jeg kauka jo mere morro ble dem. Skikkelig morsomt når jeg gjerne ville ha det flotte julebilde, som i fjor.....men jeg må bare krype til korset og innfinne meg med at ingen ting er som i fjor....det er noe helt nytt hvert år, og det er vel i grunnen det som er meninga??!!
 
Formen er ennå litt dårlig, jeg er tett både her og der å føler ikke for å pakke inn julegaver, rydde eller vaske.....jeg vil bare ligge på sofaen å hvile. Og i tillegg var Chris Marius innom her hjemme og fortalte hvor innmari kvalm han var.....ååååå, for dere som kjenner meg så vet dere sikkert hva som hendte da, jo det var som om jeg ble syk på stedet og måtte springe på do med en gang. Angsten kom som ett skudd....å så sier Christine at hun føler seg kvalm og uvel hun også, så i mine øyne, ja de kjempe positive øynene, så ser jeg jula gå forbi med spying, skiting og syke folk....mens jeg ber til gud og ber han hjelpe meg til jula er over. Spørs om han driver med sånn hjelp, men det skader vel ikke å prøve ;)
Så får vi se da, hvordan jula blir å fortone seg her i huset...akkurat nu ser jeg ikke så lyst på det!!

Ingen kommentarer: