onsdag 12. desember 2012

12. desember -julegardiner, forberedelser og Linda gjør ting hun ikke tror hun klarer ;)


Endelig fikk jeg strøket og hengt opp julegardiner i kjøkkenet. Jeg er ingen stor fan av gardiner, og i stua har jeg bare persienner.....vet ikke hvorfor men får det ikke til med gardiner. Så det ble sånn passe greit, det er iallefall litt julestemning på kjøkkenet ;)


Så har jeg funnet frem og strøket Santa Lucia kjolene til jentene, og i morgen skal vi i barnehagen å se på Lucia-tog å spise lusse-katter. Jeg gleder meg masse!!
 
I dag har jeg vært flink, jeg har trosset angst og rare tanker som at jeg ikke tørr, vil, klarer eller kan.
Jeg har vært hjemme hos noen jeg ikke kejnner så godt, jeg gikk dit uten Chris Marius og jeg har sagt ja til å passe på blomstene og huset demmes når de er borte i jula. Jeg grua meg veldig til å gå dit, å hadde tenkt å ta Chris Marius med, men jeg klarte det helt selv!! ;)
Å jeg har tatt noen telefoner i dag som jeg ikke trodde jeg skulle tørre å ta, igjen hadde jeg tenkt å skyve det på Chris Marius, men jeg gjorde det selv og alt som skulle ordnes er ordnet!
Dere syns kanskje jeg er rar som skryter av meg selv for de små tingene, men for meg er det ganske store ting.....og det er viktig at jeg fokuserer mye på det som jeg får til, for da blir det lettere å føle seg bedre!
I morgen igjen blir det en utfordring, med alle som skal i Lucia feiringen i barnehagen....men jeg skal klare det også, flink som jeg er!! ;)

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du er kjempeflink Linda, og den beste skryten og rosen er den man gir seg selv. Du er tøff <3 stå på. Du er KJEMPE FLINK <3

Linda sa...

Takk skjønneste Lotta <3