tirsdag 11. desember 2012

11.desember -tv-blogging og vil-ikke-bli-blogget



Ja da var vi enda en dag nærmere jul, og her i huset gjør vi ingenting av juleforberedelser.....for vi haaaar gooood tid!! ;)
I dag ble Jana med oss hjem fra barnehagen og jentene har lekt og kost seg, og nå ser de på barne-tv. Jeg hadde ikke tatt noen bilder i dag, så jeg viste ikke helt hva jeg skulle blogge....men Mary sa at jeg kunne blogge dem!! ;) Jana lurte litt på hva det var å bli blogga, og da sa Chris Marius at det fikk man skikkelig vondt i tåa av....:O
Iallefall, jentene ville bli blogga, unntatt Christine (Urett at du bare vil blogge deg selv!!!) så da ble det se-på-tv-blogging i dag!!
Håper jeg kommer opp med noe mer julete i morgen ;)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Heldig er du som alltid har noen som stiller opp for at du skal få lage blogginnlegg! Fine jenter!Måtte le av svaret han gav på hva blogging er! -Margit-