onsdag 7. november 2012

Think about the happy days

 Formen, humøret og psyken er fortsatt ikke helt bra....det er nok ikke det beste å gå hjemme, men jeg kjenner at jeg trenger de få timene på formiddagen til å være bare meg. Til å få ut litt gruff!!
Jeg må gå tilbake til denne sommern, som til tross for været har vært veldig bra!! Vi har hatt en fin fin ferie, vært sammen med folk vi er glade i og fått mange nye opplevelser. Vi har vært mye ute å jentene har lært seg mange nye ting! Det har ialt vært en bra sommer!! :)
 Jeg må gå tilbake til det brae, kjenne på følelsen ved å ha det godt å være elsket. Jeg må bli sterkere i min tro på at jeg er bra nok, og at familien min syns jeg er bra akkurat sånn som jeg er! Jeg må bli flinkere å tulle litt, å ikke ta meg selv eller livet så veldig høytidelig....heller leke mer!!
 Jeg må slutte med å angre på ting jeg har gjort å sagt, å heller stå for det jeg mener. Jeg kan tillate meg å kjenne på savnet etter dem jeg dessverre ikke har så mye kontakt med eller ingen kontakt med, men ikke la de sluke meg å trykke meg ned....heller bare akseptere at det er bare sånn det er. Det er mye som er som det er, å det må jeg lære meg å leve med!!
 Jeg må kose meg med de menneskene jeg har i livet mitt å omfavne dem!!
 
Jeg sier ikke at denne forandringen kommer over natta, eller at i morgen så er alt bra....men jeg må bli mere positiv å jobbe med det som er bra. Angsten og depresjonen spør ikke om lov til å komme, men jeg kan prøve å stoppe dem litt....ikke la dem komme helt inn. Jeg må tillate meg å kjenne på uroen og nedstemtheten, men når jeg har gjort det må jeg gå videre.....
 
"Tenk positive tanker, si positive ord,'
gjør positive handlinger og det positive gror"

2 kommentarer:

Malys krok sa...

Kjære Linda! Så glad jeg ble for å se deg igjen! Jeg har tenkt mye på deg og bedt for deg. Jeg syns du takler livet ditt veldig bra, det viser dette innlegget!
Å se på det positive er noe vi alle burde gjøre, jeg også. Må si jeg prøver, men ikke alltid lykkes jeg!
Fine bilder og en artig truteblåbærmunn til slutt!
KLem og hilsen fra Margit.

Malys krok sa...

Hei igjen Linda!Ville bare si at jeg har en liten utmekelse på bloggen, som jeg gjerne vil gi deg!
Ta den med om du vil! KLEM!-Margit-