tirsdag 27. november 2012



Sov til kl var nesten halv tolv i dag, men da spratt jeg opp, heiv innpå en banan og fikk på meg litt klær og gikk ut å fikk med meg siste rest av dagslys. Det var fantastisk godt. det var litt kaldt, kjente det godt i kinnene, men det var nydelig ute og jeg skal ut i morgen også!
Tok ett par bilder på festninga med telefon (instagram) syns de ble fine!!
 
 
Også har jeg tatt ett sånt fint bilde av mi lille Ingrid, rampen i familien!
At noe så vakkert kan være så rampete det hadde jeg nesten ikke trodd hvis ikke jeg hadde opplevd det selv, hun finner på noe hver dag!!
Men heldigvis da, ingen dager er kjedelig så lenge vi har Ingrid!! ;o)


1 kommentar:

Malys krok sa...

Så fint at du kom deg ut en tur! det gjør alltid godt med frisk luft! Kjempefine bilder fikk du også med på kjøpet!
Og så søte Ingrid! Det er rart å se hvor fort de jentene dine blir stor!
Ønsker deg en fin dag og tur i dag også! Klem! -Margit-