torsdag 15. november 2012

Min største kritiker er meg selv






 
Det er morro med is ute i naturen, i vår så var vi på landet å lekte med is og sand.....jentene var helt fasinert!!=)
 
Formen er litt bedre, og det er bra for i helga....eller fra og med i dag så skal vi ha klassetreff. Tenk det er 20 mår siden vi gikk ut av 9.klasse, det er merkelige greier!!=)
Jeg gruer meg og gleder meg på samme tid, vet i grunnen ikke hva jeg gjør mest ;)
Jeg er ikke vant til å være så mye sammen med andre, å nå skal jeg være sammen med mennesker jeg ikke har møtt på veldig lang tid, mennesker som ikke kjenner meg å mine "ting"....jeg er så redd for å dumme meg ut, å være "rar". Jeg er jo litt sånn sosialt "tilbakestående" ;o) Er ikke vant til å være sammen med andre, å aner ikke hva jeg skal prate med folk om....huff, nå må jeg slutte å tenke på det eller så kommer jeg meg ikke avgårde.....hehe.
Det er også litt flaut å være ufør i en alder av 36 år, å ihvertfall med en sånn grunn.....det er synd å si det men iblandt skjemmes jeg over å være psykisk syk, og det er iblandt pinlig å flaut å si det til folk som ikke kjenner meg.....jeg prøver å være flink, gi barna mine en holdning som sier det er greit og som gjør dem åpen for allesalgs mennesker....men når det kommer til stykke så dømmer jeg tilogmed meg selv....
Jaja, jeg håper iallefall at det blir ei koselig helg, å at jeg kommer meg gjennom den med både verdighet å helsa i behold!!;o)
 
 

1 kommentar:

Malys krok sa...

Heisann Linda! Dette klarer du fint! Og du, det er ikke noe å skamme seg over, det er jo en sykdom en ikke kan noe for, er som en annen sykdom.
Du er jo tøff !
Lykke til og kos deg!-Margit-