søndag 25. november 2012

Juleforberedelser


Leter etter energi til juleforberedelser.....den er for øyeblikket totalt fraværende og det er bare dager igjen til første desember.
Jeg vet jeg må finne på noe, og jeg vet at Chris Marius kommer til å finne på noe, men selve ordninga....med lys å duker å sånt tull det er det jeg som må fikse, og det må jeg fikse mens jeg vanligvis sover....på dagen når ungene er i barnehagen.
Også har jeg to pakke kalendere å pakke.....gaaaad det føles som ett evighetsprosjekt som jeg aldri får starta med, håper uka som kommer blir veldig bra å at jeg klarer mer enn det jeg tror!! ;)
Dessuten har jeg lyst til å blogge hver dag hele desember, bare for å ha ett mål....en mening, noe å gjøre!! Men da må jeg jaggu begynne å ta bilder igjen, for det har jeg nesten slutta med.....tar bare noen få bilder på instagram på telefon....men det er bare sånn at alt føles litt som ett ork, alt som var gøy er ikke så gøy lengere....
Nå har Chris Marius tatt ungene med seg ut, han er så snill....selv om jeg fikk ligge lenge i dag så tar han ungene med så jeg får hvile enda mer. Men jeg har bestemt meg at jeg skal ta ungene med på idrettsskole i dag, så kan Chris Marius være hjemme hvis han vil.....jeg må jo klare noe!!

1 kommentar:

Malys krok sa...

Du klare jo masse, Linda! Så fine jentene er med skaut og forkle!
Godt å slikke vispene-og godt å ha noen som gjør det!Varm klem fra
- Margit-