mandag 26. november 2012

Jeg og Christine har jo blogg begge to, så vi har bestemt oss for å blogge hver dag fra 1.des og frem til julaften. Vi skal ha noe julerelatert å vi må ta bildene selv.....jeg gleder meg!! =)
Bloggen til Christine finner du her:  http://pictureitwith.blogg.no/
Jeg håper jeg får det til, skal prøve å komme meg litt ut om formiddagene å ta litt bilder rundt her i vardø....så blir det nok sikkert masse bilder av jentene :)
 
I dag har dagen vært preget av soving og uro....jeg er så urolig for tiden. Vet ikke hva ¨jeg uroer meg for, men mens jeg bare sitter å strikker eller drikker kaffe eller slapper av så kjenner jeg det, som ett stikk i magen og en hånd rundt halsen, hjertet hamrer og halsen blir trang.
Men det verste er klumpen i magen, som knyter seg hardt sammen å gjør meg tung og veldig sliten.
Det er nok derfor jeg sover så mye.....
 
Jaja, i morgen har jeg tenkt å stå opp litt tidligere enn jeg har gjort det siste å gå meg en tur mens det er ett lite snev av dagslys, håper jeg kommer meg opp å kommer meg ut. Tror jeg trenger det....dessuten maser Christine om trening så jeg må vel gå med henne på trening i morgen, det er vel i grunn godt for oss begge!! :)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Dette høres både lurt og spennende ut! Gleder meg til å følge deg i desember! Gå på trening sammen med Christine, det vil sikker gjøre deg godt!At du skriver om dine problemer her er et godt tegn! Jeg ber for deg, Linda! Varm klem! -Margit-