torsdag 22. november 2012

Blues i Vintermørket


(bildene er lånt på nett)
 
Ja da var helga godt over, og man har overlevd en tre-dagers klassefest under bluesen. Jeg er imponert over meg selv!!;o)
Det var minst like skummelt som jeg hadde tenkt, det gikk nesten sånn som jeg hadde forventet....men det var bra.
Jeg prater ikke så mye, men lytter å svarer, jeg satt mest å bare var en del av gjengen. Verken mer eller mindre. Jeg føler meg til en viss grad litt sosialt dårlig, men jeg tror jeg klarte meg relativt bra....dog litt stillere kanskje enn de fleste andre.
Ikke klarer jeg å drikke så mye heller og jeg blir relativt fort sliten, men holdt ut torsdag, fredag og en laaang lørdag.....musikken var kjempe bra, og Jammen helt utrolig, fantastisk musikk å kule band!
Hele denne uka har jeg vært sliten, føler ennå at jeg ikke er helt i vater....såe dette blir ikke å skje så veldig ofte!! ;o)
 

Ingen kommentarer: