torsdag 11. oktober 2012

Psyk igjen??!!

 sliter skikkelig om dagen, bare det å komme seg opp av senga på morningen er ett skikkelig slit. Jeg er så slapp å så trøtt at jeg vil gå til legen fordi jeg vet at noe er galt......jeg vet det hver gang, jeg tenker at det må være noe fysisk feil.....men det er aldri det. Hver gang tar jeg masse prøver å tester å det er aldri noe fysisk......kroppen vil bare ikke virke.

Det er ikke noe god følelse.....jeg gjør akkurat det jeg må. Ikke mer å ikke mindre....jeg sover om natta, om formiddagen å om ettermiddagen. Batteriene er nesten oppbrukt. 
Så lurer jeg på hva som er galt, når tårene bare triller å smerten inne kroppen nesten tar pusten fra meg.....hva er det som gjør dette?? Alt er jo bra, ungene er snille å gode, Chris Marius er snill å god.....alt er bra, kjempe bra!! Jeg har de godeste unger og mann som jeg kan ha......hva er skyld i denne smerten å pinen?!

Jeg skylder på tiden, på regnet å mørket...på den dårlige sommeren, må ha noe å skylde på.....lurer på om jeg skal bestille time hos legen, ta alle prøvene en gang til....jeg kan jo ha fått noe siden sist.....det hadde vært så fint om det var noe fysisk, noe det finnes medisiner mot!!


2 kommentarer:

Malys krok sa...

Å Linda!
Dette var ikke godt å lese!
Og jeg som var så glad for at du hadde det så bra! Skjønner at det ikke er lett akkurat nå, men det blir bedre! Gå til legen du, kanskje blir det lettere etterpå. Uansett hva du gjør så vil jeg igjen be for deg! Ha det så bra du kan, vennen. Så venter jeg på neste innlegg! Varm klem til deg!-Margit-

julie Frantzen sa...

<3 elske dæ snupp! Å savne dæ masse masse! Bare så du vet det!