torsdag 25. oktober 2012

I fjor i oktober så tegnet Mary meg.....er jeg ikke fin ;o)
 
Her går dagene i full fart, og i går kom sneen. Så nå er det offesielt vinter!! :)
Formen er så som så, jeg har permisjon fra jobb til over jul, så jeg kan konsentrere meg om å holde hodet over vannet.....vil ikke havne inn til Tana eller noe sånt nå, jeg vil klare meg hjemme!
Det går veldig fint, alt er bra så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så nede nå....men det er vel bare sånn, depresjon å angsten spør ikke om det passer å komme, plutselig er det bare der!!
Men når det er sagt må jeg også skryte litt av meg selv, for i går var vi på fadderfest i barnehagen ( vi samler inn penger til ei jente i Guatemala) og det var stappe fullt av folk.....jeg kjente det kokte i toppen når jeg kom inn å så hvor mange det var, å det var trangt om plassen. Aller helst ville jeg bare snu i døra å gå hjem igjen, men jeg pressa meg....for ungenes skyld, å jeg klarte meg helt fint gjennom hele festen.....iallefall på utsiden!!;o) Det som skjer inni meg, er bare mitt....å det får jeg takle etterpå!! I dag er det ny tillstelning, å den er viktig for da skal Christine synge.....så jeg skal bruke dagen i dag på å manne meg opp!! ;O)
Ha en fin dag allesammen!! :)

1 kommentar:

Alexandre Galvan sa...

gratulerer med dagen, mange liker denne går igjen år etter år.
Julie er en talentfull person, men ikke i det siste .......
Jeg du snakke med henne hvis du kan me
hjelp, setter jeg det. Men vennligst ikke fortelle henne.