tirsdag 16. oktober 2012

Chris Marius-en min og meg



Fant plutselig disse morsomme bilden av meg og min kjære.....bildene er tatt av Mary når vi var på tur i Levi i mai. Vi tok badstu å gikk ut på verandaen å avkjølte oss.
Mary var med, hun elsker å ta badstu....men etter ei lita stund fant vi henne sovende under dyna i senga vår ;o)
 
Jeg er bra heldig som har Chris Marius, veldig heldig!! Jeg tror jeg iblandt tar han litt for gitt, men når jeg ikke føler meg helt bra så er han der å presser meg til å fungere til en viss grad, han lar meg ikke slippe helt!! Så jeg må holde meg oppegående i en viss grad uannsett hva jeg måtte ønske å gjøre annerledes.
Formen er kanskje litt bedre, men jeg har tatt permisjon fra jobb noen uker for å bare slappe av og konsentrere meg om dem hjemme....jeg tilfører ingen ting på jobb uannsett så da er det greit å være hjemme!
Jaja, kanskje neste uke blir enda bedre da....vi får håpe det!! 

Ingen kommentarer: