lørdag 22. september 2012

Lørdagsfisketur!!=)

 På tur opp til ett hemmelig vann for å se om vi får litt fisk!!;o)


 Mary fant seg en liten kompis på veien, som vi tok med ett stykke på veien!!=)

 Ingrid kosa seg med litt mold på veien!!;)

 Mary og bestefar med godt mot!!







 Mary har tatt bilder av Ingrid, pappa og mamma...flinke 5-åringen vår!!


 Første fisken på vei mot land!!=)
 Ingrid fikk også fisk, en liten en!!=)

 Kaffepause!






 Fiskene skal vi ha til middag på mandag!!=)



 Så fant vi masse deilig blåbær, så det ble litt spising innimellom!!=)

Å når vi kom ned igjen til bilen, tok jentene seg litt tid til yoga!! Fullstendig avslapping!!;)
 
Mary og Ingrid har vært skikkelig flink i dag, de har gått en halv mil og det uten å klage, i ulent terreng! De har stått med hver si stang å fisket lenge, og det verste....eller beste av alt, var at vi måtte mase på dem for å få dem med oss hjem. Vi var ute å gikk å fisket i nesten 5 timer. Chris Marius sa når vi kom ned, at dette hadde vært som hans barndomssommer!!=)
Så dro vi ned på hytta å kokte litt pølser å slappa av litt før vi kjørte hjem.
Å når vi kom hjem ventt ennå en overraskelse på oss!! Christine hadde nemmelig ryddet huset og vasket badet mens vi hadde vært borte!! Jeg må ha verdens beste unger!!
I dag føler jeg bare at jeg er veldi veldig heldig med hvordan jeg har det!!

1 kommentar:

Malys krok sa...

Hei på deg Linda, og tusen takk for koselig hilsen!
Selvsagt vil jeg inn til deg og se! Så flotte bilder av en fin familie!
Skjønner godt at du er stolt av ungene dine, både de store og de små! De er jo så flinke alle sammen! Ser at dere virkelig har koset dere på tur i dag.
Skikkelig fint å få slik flott fisk!
Og så godt som det smaker med ferskvannsfisk! Vi er akkurat kommet ned fra hytta der ungdommene våre skal være til i morgen, vi skal opp igjen da.
Ha det godt min venn!
Er så glad for å høre at du har det bra! Klem til deg! -Margit-