fredag 28. september 2012

Strikka litt

 Har strikka i mange måneder på ett teppe til meg selv, av restegarn. Det ble så fint, mykt, varmt og deilig!!



 Så har jeg strikket to halser, som jeg nå holder på å strikke luer til!!
 Strikka en nydelig fin vaskeklut som Ronja fikk i bursdagsgave!!
Å så blir det lester til småtrollan så de holder seg varm på føttene til vintern!! ;o)
 
Så litt strikkereier har det blitt, holder også på med en genser med noe møænster.....men den plages jeg så masse med at den har bare blitt liggende, får se om jeg gidder ta den frem igjen engang!!;o)

1 kommentar:

Malys krok sa...

SÅ flink du er! Det teppet er jo bare nydelig! Her kar du sannelig hatt litt av en jobb! Du har virkelig noe å være stolt over! Tenk så deilig det blir å ta rundt seg! Skikkelig koseteppe!
De halsene du har strikket likte jeg så godt at jeg gjerne skulle hatt mønstret. Er det lov å spørre hvor du har funnet det?

Fint blir det også med fargerike lester til Mary og Ingrid! Ja du får det til! Det gjør du sikkert med den genseren også, men er jo ikke artig når en plages!
Ha det godt, Linda og lykke til med videre strikking! Klem! -Margit-