søndag 2. september 2012



I dag har jentene spist lunsj ute, det er nydelig solskinn i dag ( dog ikke så sunn lunsj da, men det er jo søndag ;o)).....men som vanlig blåser det skikkelig så lunsjen varte ikke så lenge!!;o)
 
I helga har jeg hatt besøk av mi vakre tante-jente Mailen, det var skikkelig koselig å ha henne her. Vi fikk prata litt å bare vært litt sammen, å det er dessverre ikke så ofte. Det hender iblandt at vi ikke er helt enige, Mailen syns nok jeg er litt streng iblandt....men nå i helga var det bare kos å være sammen, hun begynner å bli så stor at hun skjønner at jeg bare vil hennes beste. Da hun skulle dra klokka halv fire i natt, ble jeg ganske trist.....jeg savner å ha familien min i nærheten, savner å få være tante og søster. Det var iallefall veldig koslig, å jeg håper hun snart kommer tilbake!!=)
 
Andre dagen uten pappaen hjemme har gått veldig bra, jentene er så flink å hjelpe mammen sin!
Ingrid har vært kjempe flink å gå på do, så i morgen ser det ut til at det blir første dagen i barnehagen uten bleie!!=)
Mary setter kopper inn i maskin og rydder ut av den, hun sov sammen med meg i natt så jeg ikke skulle sove aleina...de er så god for mammaen sin!!
Å i dag kommer Christine hjem, å vi gleder oss så masse....har blitt så vant med å ha henne i huset her!!=)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Dette ser koselig ut! Slik frokost må jo være lov en gang i blant! så fint de har det!
Skjønner at du føler deg litt alene nå, men snart har du han hjemme igjen! er han i Nordsjøen?
Ha det godt! -Margit-