lørdag 18. august 2012

Konfirmant Christine 13.05.2012

 Tenke seg til, mitt første barn har blitt konfirmart.....jeg er mamma til en konfirmant!!
Det er nesten ikke til å tro, jeg tenker mye på hvor fort tiden går!!


 Jeg må jo ærlig innrømme at det ble felt en tåre eller to i løpet av dagen, å noe av det som uroet meg mest var den store talen....den talen jeg hadde skrevet og forberedt månedsvis i forveien, som jeg på denne dag skulle dele med Christine og resten av familien.

 Jeg er så inderlig stolt over denne vakre skapningen som er min datter, mammahjerte flommer over av alle følelser jeg har. Og på en dag som konfirmasjonsdagen, syns jeg alt blir så forsterket...å min kjære datter var som ei sol hele dagen.
 Under kaffen underholdt hun gjestene med egenproduserte sanger, å hun er så utrolig flink å synge.




Dagen ble kjempe fin, talen gikk bra....jeg skalv som et aspeløv, å prata litt tull innimellom, men budskapet kom frem, øyne var våte og min kjære datter ble tydelig rørt av mammas hyllest til henne. Det er rart, men akkurat i det jeg holdt talen så klarte jeg å la være med å gråte....men jeg har ikke kunnet lese talen uten å hulke verken før eller etter ;o) Det var vel viktig at jeg skulle få frem det jeg mente!!=)
Christine fikk masse fine gaver, og masse penger....mest penger. De har hun vært fornuftig nok til å sette på konto å skal spare dem til noe hun virkelig har brukt for...fornuftige jenta mi ;o)



1 kommentar:

Malys krok sa...

Kjære Linda! Tusen takk for koselig hilsen! Så fint det var å høre fra deg igjen!
Gratulerer så mye med konfirmanten din! Så flott hun var i bunaden sin!
Og så søt jente!
Vakkert pyntet bord på den store dagen! *Så flink hun var som underholdt gjestene med egne sanger!
Hils henne fra meg og ønsk henne lykke til videre i livet! Be henne huske det hun har hørt i konfirmanttiden, det er det eneste som varer... Ha det godt, Linda!
fint at du vil blogge litt igjen! Jeg følger med! Klem fra Emma og meg!-Margit-