tirsdag 21. august 2012

Borg Vikingmuseum





















I sommer var vi i Lofoten i faren min sitt barndomshjem. Vi var på det meste 18 stk i huset, som er en svær herregård med fjøs. Det var kjempe koselig å jeg traff flere der som det var veldig lenge siden jeg hadde sett. Det var avslappende og utrolig fint å være der, og jeg drar gjerne tilbake!=)
Den ene dagen vi var der, kjørte vi til Borg Vikingmuseum. Det var spennede og ungene likte det kjempe godt. Vi var på museum å fikk se på vikingklær og utstyr, vi var i ett svært vikinghus....som ser ut som en båt som er satt opp-ned, å vi fikk kaste med øks, skyte med pil og bue, ri på vikinghester og vi fikk ro ett kjempe fint ekte vikingskip!!=)
Jeg som voksen, hadde gjerne sett litt flere vikinger der, og jeg syns at det skulle vært mere vikingaktig enn hva det var, men ungene var fornøyde så da er det vel helt greit!!;o)

Jeg plages skikkelig med bloggen min om dagen, jeg skjønner ikke helt hva som er feil....men det er skikkelig irriterende for blogginnleggene blir ikke sånn som jeg ønsker. Jeg vurderer å skifte sånn bloggsted....men vi får se om det bedrer seg i løpet av uka!!=)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Å, Linda, så koselig dere har hatt det! Artig at dere var samlet så mange der! Fint å se på bildene dine!
-Margit-