tirsdag 14. februar 2012

Ute på tur

På søndag etter frokost og før middag dro vi en tur ut med sparken, jeg skulle å låne meg litt kaffe for det hadde jeg jo selvfølgelig glemt å kjøpe......heldigvis bor vi i en liten by å det fiksa seg ganske raskt!!;O)
Tok litt bilder av jentene, for det er så fint å ta bilder ute nå i det lyset som er, å tenker til stadighet på hvor kjedelig det er at Christine og Geir Hovard aldri er med på tur så jeg får tatt bilder av dem. Er liksom ikke bare bare å få dem til å posere!!;o)
Da vi kom hjem var pappaen og Ingrid trøtt, de hadde vært oppe siden i seks tiden å da er det godt med en liten formiddagslur på sofaen!!;o)
Nå er det kveld i huset å jeg skal gå å legge meg, godnatt alle sammen, håper dere har har hatt en fin Valentines dag!! <3
Klem Linda <3

1 kommentar:

Malys krok sa...

Hei Linda! Og takk for hyggelig hilsen! Heller ikke her er det noen foem for feiring av "Hjertedagen", Fint at dere tar vare på hverandre alle dagene, det er det aller beste!
fint å se bilder av de søte jentene dine! Og så godt som de sover de to!
Koselig! Ønsker dere alle en fin dag!
-Margit-