mandag 20. februar 2012

Syk...

Jeg er syk, eller har vært syk....er vel i grunnen mye bedre nå, men føler meg ennå ikke helt topp!
Det som har feilet er helt vanlig influensa, med smerter i kroppen, smerter i hodet, høy feber og veldig slapp og trøtt!!
Jeg hater å være syk, jeg er sikkert like syk som en skikkelig syk mann (jeg hører de bruker å være så syke!!;O)) og jeg sover nesten hele tiden når jeg er syk. Så fra torsdags ettermiddag til søndags ettermiddag lå jeg enten i senga eller på sofaen å klarte nesten ikke å røre på meg......skikkelig skikkelig syk!!;o)
Satser på at jeg er på bedringens vei helt på årntlig nå så jeg skal på jobb å skole i morgen og forhåpentligvis trening igjen på onsdag!!;o) I morgen skal vi se filmen om oldemora mi, Dagny Loe, på skolen, som en del av historie undervisninga....det blir veldig fint og spesielt!!<3
Klem fra Linda <3

1 kommentar:

Malys krok sa...

Huffda! Er det din tur nå da? Håper det er riktig at du er på bedringens vei nå! Visste ikke at du gikk på skole? Blir virkelig spesielt å se den filmen, vil jeg tro!
Ønsker deg god bedring, Linda!
Kjersti er også syk, ble det på lørdag. Klem fra Margit.