søndag 5. februar 2012

Luftetur

Det er ennå iskaldt her oppe, men mindre vind....så Chris Marius tok med seg Ingrid og Mary ut på en liten luftetur!!=) Det trengs etter ei hel uke inne, ungene er bare ute i helgen nå for tia!!;o)
Jeg tok med meg fotoapperate ut å tok litt bilder, men jeg ble så kald at jeg var snar inn igjen...tok nok litt for lite klær på!!
Alt som står ute er totalt nedisa, bilen vil ikke starte for den er bunnfrossen så i morgen må vi sparke til barnehagen, treninga og på jobb.....håpe det blir litt mildere til da!!;o)
Men ungene syns det var godt å komme litt ut, de kastet seg ned i sneen og koste seg verre. Ungene mine er veldig glade i å være ute, så de var kjempe fornøyd!!=)
Å så måkka de litt sne lamme pappaen og så skulle de bak i hagen å leke litt....vi får se hvor lenge de blir ute å satser på at det ikke blir noe frostskader på kinn å nese!!
Jeg er i dårlig form også i dag, men ikke så dårlig som jeg var i går. Jeg tok meg nemmelig en liten fest på fredag.....og når man sjelden drikker noe så skal det jo ikke så mye til, å noen ganger går det litt for hardt for seg.....jeg ble iallefall ganske på en snurr og klarte ikke å legge meg i senga en gang uten å ramle utav den, så jeg endte opp på sofaen med bøtta.....og i går lå jeg hele dagen under dyne, skikkelig dårlig......jeg skjønner i grunn ikke at jeg gidder, men iblandt er det koselig å slå ut håret litt å bare la det stå til. Det er heldigvis ikke så ofte!!;o)
Så nå kryper jeg under pleddet å ser vidre på sporten, ha en fin dag!!
Klem Linda <3



Ingen kommentarer: