torsdag 9. februar 2012

Jeg har bestilt meg noe ny te, etter å ha lest bloggen til
Hun anbefalte noe te og en energitilskudd som skulle være bra, og min relativt energiløse hverdag så tenkte jeg at jeg skulle prøve.
Grønn te kjøpte jeg fordi jeg har lest at det skal være bra å drikke grønn te om man vil gå ned i vekt, husker ikke helt hvorfor....men det er iallefall godt for noe!!;o)
Rooibos te kjøpte jeg fordi den er beroligende, noe som hjelper når jeg sliter med angst og søvnproblemer, jeg har prøvd den to kvelder å jeg syns faktisk jeg sovner lettere.....dessuten smaker den veldig godt!!;o)
Teene kommer i pulverform, så de er lett å blande ut i både kaldt og varmt vann!=)
Jeg er ikke sikker på hvordan man skal bruke denne, om den skal brukes hver dag eller om man kan ta litt iblandt. Jeg her valgt å bruke den de dagene jeg trener, så får vi se om det virker....er mulig man skal ta den hver dag for å få best effekt. Står i grunn at man skal ta det som dagsdoser....jaja, vi får se hvordan det virker!!;o)
Produktene har jeg kjøpt her:
Så kan dere jo sjekke ut siden!!;o)
Nei nå skal jeg gå å ta meg en kopp grønn te, under teppe på sofaen!!=)
Klem Linda <3

Ingen kommentarer: