søndag 12. februar 2012

Gratulere med morsdagen

Fikk mange beskjeder i dag om å holde meg i senga, å vanligvis er ikke det noe problem....men jeg må ærlig innrømme at jeg var litt spent på hva gjengen min hadde funnet på!!;o)
Og det var stor stas på mammaen i dag, kaker, muffins, kaffe, gave og kort på senga....en skikkelig god morgen!!=)
Geir Hovard, som da er en 13 årsgammel gutt, holdt heller senga enn å gjøre stas på mamma i dag....han har jo tross alt vært oppe halve natten å spilt playstation ;o) Typisk gutt eller???!!!
Det var koselig å få en sånn oppvertning på morningen, og jeg må lipe meg litt i armen for å forsikre meg om at dette er på "årntli", at alle disse nydelige snille ungene er mine <3
Ønsker alle mammaer der ute en kjempe fin morsdag, håper dere alle er like heldige som meg <3
Klem Linda<3

1 kommentar:

Malys krok sa...

De er så skjønne alle sammen! Skjønner godt at du er glad i dem!
Og så flinke de har vært! Skikkelig stas har de gjort på sin kjære mamma! Gratulerer med dagen til deg også, Linda! Hils de flinke ungene dine! Mine kommer i ettermiddag!
-Margit-