onsdag 25. januar 2012

Trening....igjen ;o)

Iløpet av de to-tre årene jeg har blogget, har jeg sikkert begynt å sluttet med trening minst tusen ganger....såe om det blir en gang til spiller vel fint liten rolle!!;o)
Vi har iallefall begynt med trening igjen...denne gangen hos Steinar på Vardø Trimsenter;
å denne gangen starter vi ikke seinere ennn klokken 08.00 tre dager i uka!=)
Vi har funnet ett løpeprogram fra KK og vi har funnet hvert vårt styrkeprogram på Techn Nutrition, Chris Marius bygger muskler og jeg forbrenner fett!!;o)
Det er mye bedre å trene sammen med noen enn å trene alene, men så fort Chris Marius er tilbake i jobb må jeg nok prøve å få det til alikevel. Håper bare jeg får det inn i blodet og kroppen til da, sånn at jeg bare må!!;o)
Det er iallefall godt å trene om morningen, etter trening er det hjem å ta seg en varm dusj, spise litt å så gå på jobb.....man føler seg våken, frisk og i godt humør.
Etter å ha hatt noen tunge uker med mye angst og medisiner, føles det mye bedre nå etter litt trening.....så jeg må prøve alt jeg kan å få til å fortsette, holde motivasjonen oppe og prøve å nå mine mål!!
Det er det som er målet!!;o)
Ha en fin dag!!
Klem fra Linda <3

Ingen kommentarer: