søndag 29. januar 2012

Sola i Vardø er best synes jeg

Deilig med sol i ansiktet igjen, ikke så mye varme ennå men varmen kommer innenifra når man får kjenne på lyset <3
Her har Chris Marius hatt arbeidsplassen sin, for de som ikke vet det brant den ned til grunn i midten av desember....det er tragiske greier, og påvirket mange.....flere mistet arbeidsplassen sin og noen mistet hjemmene sine. Dere kan lese om brannen her:



http://m.nrk.no/m/artikkel.jsp?art_id=17916940
Det var kaldt ute i dag også, minus 11 grader og litt vind, kinnene ble røde og kalde! Men i dag ble jeg med, selv om det var kaldt, og jeg kjenner jeg hadde godt av en tur ut i friskluft å få rørt litt på kroppen som har en tendens til å gå helt i dvale når det er helg.....må slutte med det!!;o)
Vi gikk en tur opp i skolegården å snurra rundt på noe lekegreier de har der, arti for ongan, det syns iallefall Chris Marius.....han snurra rundt så han ble både svimmel og kvalm!!;o)
Og Mary er selvfølgelig ikke noe dårligere enn pappa ;o)
Ingrid, hun fikk ikke fart å måtte som gråte littegranne, dessuten blei hun veldig kald og snørrete å syns i grunn ikke det var noe morsomt å være ute når det er så kaldt.....må finne frem ennå varmere klær t henne for hun er vist en liten frosenpinne!!
Når vi kom inn lagde vi oss kakao og spiste brødskiver...som pålegg hadde jeg og Chris Marius eggerøre, Mary nugatti max og Ingrid fisk (makrell i tomat)....det var en nydelig lunsj som varmet kalde kropper. Så nå er det litt avslapping før middag og film i ettermiddag.
Christine og Geir Hovard er som ungdommer flest, de er oppe halve natta og sover hele dagen!!;o) Det er nesten sånn at vi ikke ser dem selv om de er hjemme hele dagen!!;o) Men de er nedom stua iblandt å spiller litt på dataen og ser litt på tv, også er de veldig flinke å har jentene mye på loftet så vi voksne får slappe av litt, det er godt med litt hjelp!!=)
Jeg er skikkelig stolt av ungene mine, alle fire......vakre, snille og gode som de er <3
Ha en fin dag!!
Klem fra Linda <3

2 kommentarer:

Malys krok sa...

Huff så trist det er når slikt skjer! At det brenner på denne måten.
Og så var det fint å se dere ute, ser ut til at lekeapparateet er spennende for både liten og stor! Ja en blir aldri for gammel til å leke! Skjønner godt at Ingrid syns det var kaldt, ho er jo ikke store jenta. Jeg er selv snar til å fryse, du kan tro jeg "hyrer" godt på meg når jeg går ut!
Takk for koselig hilsen, Linda! Er SÅ fint at du er her igjen!
-Margit-

Malys krok sa...

Du var forresten veldig fin i den lua, og med sola i fjeset! Klem!