mandag 30. januar 2012

Helgehandel

Mary skreiv helgens handleliste, jeg trengte bare å si bokstavene....også måtte jeg tegne en G og en Ø som hun tegnet etter!! Hun er veldig flink syns jeg!!=) Mary har alltid vært opptatt av bokstaver og tall, rett etter 1-årsdagen sin kunne hun alle bokstavene sine på tastaturet til datamaskinen og når hun var rundt 3 år kunne hun skrive navnet sitt for hånd....mitt lille geni!! <3
Så vi prøver å oppmuntre henne til både skriving og telling!!
I dag har jeg og Chris Marius trent, men motivasjonen er lik null siden vekten absolutt ikke går ned......men opp!!:o( Deprimerende!!
Får gi det en uke eller to til....;o)
Nå skal vi på besøk til Cornelia, lillebror Borgar, Elisabeth og Hallgeir....det blir koselig!!=)
Ha en fin dag!!
Klem fra Linda <3

1 kommentar:

Malys krok sa...

Nei, ikke gi deg, Linda! Det går nok både tre og fire uker til før det begynner å vise resultater, men hvis du syns, og føler at du vil ned i vekt så må du stå på!
Så flink Mary er! Tenk å kunne skrive alt det der allerede! Det er godt gjort! Henne har dere all grunn til å være stolt over! -Margit-