søndag 22. januar 2012

Første innlegg i 2012......får håpe det blir fler!!;o)

Ja da prøver jeg igjen, med bloggingen!!=)
Skal prøve å være flinkere å ta bilder å blogge om selv det mest vanlige vi gjør!!;o)
Disse bildene har jeg tatt av Christine, hun skal nemmlig gå konfirmasjon i år så vi måtte ha noen nye, fine bilder til innvitasjons kortene!!=) Så nå er de bestilt å når de kommer er det bare å få sendt de ut!!=)
Vi har også vært å testa skuterføret...å det var bra! Nå gjenstår det bare å få på plass alt av hjelmer, klær og en slede så vi kan ta helgeturer til Persfjord på hytta....det er noe vi gleder oss masse til, å kanskje vi tilogmed blir der i påska....vi får se!!;o)
I dag har Chris Marius vært ute med ungene mens jeg har rydda, støvsugd å brettet klær....fikk meg en bitteliten spasertur jeg også før jeg traff dem på vei hjem! Så nå er det vel bare å kose seg resten av søndagen, Mary skal i bursdag hun....heldigrisen!!;o)

Ha en fin dag, go klem!!=)



1 kommentar:

Malys krok sa...

Heisann Linda! Jeg har tenkt på deg, vet du, og nå ble jeg glad for å se innlegg her igjen! Så søt stor jente du har! Tenk at du har konfirmant allerede! Kjør nu endelig forsiktig på den skuteren! Men sikkert veldig artig for ungene å få en slik tur sammen med pappa! Klem fra Meg!
-Margit-