fredag 27. januar 2012

Endelig, sola er tilbake....


....men jeg har ikke sett den selv, jeg har bare lånt meg noen bilder på facebook!!;o)
Det øverste bilde har Tanja Borgersen tatt og det nederste har Eva-Lisa Robertsen tatt!!;o)
Tusen takk for at jeg fikk låne bildene når jeg er så lat at jeg ikke gidder å gå ut å ta noen bilder selv!!;o)
Det er iallefall godt å se at den er der, og at det igjen er lyse dager og man vet at om ikke så veldig lenge skal man kunne kjenne litt på varmen fra den også.....det er en helt spesiel følelse når man ser sola igjen etter ett par måneder uten <3
Så er det bare å håpe på at det blir litt mildere i været og litt mindre vind, så man kan være ute å nyte denne herlige tia. Orker ikke å gå ut som det er nå å fryse på oss frostskader....;o)
Hmmmm, eller var det ikke jeg som alltid sier til ungene at vi må tåle å være ute i all slags vær, vi er jo vardøværinger!!;o)
Vi får se, kanskje vi tar oss en tur ut i helga uannsett hvordan været er, bare det ikke blir storm!;o)
Ha en flott dag!!
Klem fra Linda <3

1 kommentar:

Malys krok sa...

Fine bilder var det, uansett hvem som har tatt dem! Det er jo kaldt og er det vind i tillegg, som nå, så er det enda kaldere! Det er virkelig deilig at sola er tilbake!
Ser også at du er flink som har begynt å trene! Denne gangen er det alvor, så stå på! :) du klarer det!
-Margit-