onsdag 24. august 2011

Randers Regnskog

Her kunne man oppleve massevis av dyr fra tropiske regnskoger i Amerika, Asia og Afrika. Kjempe spennende men også litt ekkelt, for det var småkryp overalt.....jeg hadde plutselig en på armen min som skremte meg, og Christine mente at det var noe som beit henne....også var det tusen grader der inne med masse luftfuktighet, så det var klamt ja!!;o)

Men alikevel interesant og spennede.....
"Hjæææælp, mauuur...."

Inne i en grotte, hvor det var skikkelig mørkt fløy disse søte flaggermusene rundt. De fløy så nært at man kunne kjenne vingene slå i håret eller armen.....for å være helt ærlig så likte jeg meg ikke inne i den grotten, det var skikkelig ekkelt å gå rundt der.....jeg får frysninger bare av å skrive om det!!

PÅ en vegg rett før man gikk ut var det to røde lys, de gikk jeg rett forbi....men det gjorde ikke Ingrid, hun trykte på lysene og da kom det lys inne i veggen med tusenvis av svære ekle kakkerlakker.....æsj!! Da sprang jeg ut derifra!!













Litt mere i det åpne rom fløy disse flaggermusene rundt, men de var mye større og ikke så ekkel som de små! Disse var jo nesten litt søte faktisk!!;o)










2 kommentarer:

Malys krok sa...

Å hjelp, Linda! Ingen hadde fått meg inn der! Dere har virkelig fått se, prøve og oppleve mye i ferien!
-Margit-

Geir Hovard sa...

det va arti