onsdag 10. august 2011

Mary Elise 4 år 9 august



Helt ny, verdens fineste lille Mary Elise

1 år, dagen du begynte å gå

2 år, vokser å blir stor

3 år, holder bursdag på ungdomsklubben....stor stas

4 år, og den viktigste dagen hittils.....feiring på hotellet

Tenk jenta mi, at du allerede er 4 år.....du er så stor og selvstendig allerede.

Jeg er så stolt av å være mammaen din, du er den beste Maryen jeg vet!

Elsker deg


Har problemer med pc-en hjemme så det er vanskelig å blogge for tiden, men skal prøve å få blogga så mye jeg kan....Mangler jo masse fra sommerferien!;o)

2 kommentarer:

Emilie sa...

Hun har ikke forandra seg så masse på 4 år da! Nydelige Mary! <3

Malys krok sa...

så fin og god hun er! Gratulerer så mye med dagen hennes1 Jeg har vært litt fraværende på bloggen, Strikker litt, er i hytta og ellers ute i godværet! Klem fra meg til deg!
-Margit-