torsdag 18. august 2011

Fortsettelse på sommerferien....Legoland

Her får du utsikt over hele Legoland.....mamma satt nede å tok bilde!!;o)
" Det e jo så gummelt....." ;o)
















































Ja det var bildene fra Legoland, vi koset oss masse der. Mary tok karuseller alene og Ingrid tok karuseller for første gang!!=) Christine og Geir Hovard storkoste seg og Geir Hovard turte å ta karuseller han ikke har turt å ta før!!;o)

Legoland er " arti førr ongan" ;o)


Vurderer for tiden om jeg skal orke å blogge mere.....jeg tar dessverre veldig lite bilder for tiden, det er liksom bare ikke tiden til det nå og jeg føler at bloggingen ikke er så morsom som det den har vært. Vi får se, skal vurdere det litt til utover høsten så får vi se hva jeg bestemmer meg for.....skal prøve å få blogga ferdig sommerferien i allefall, for jeg vet det er noen som venter på bilder fra den!!;o)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Så herlig dere har hatt det og så skjønne unger du har! Kjempeartig å få se disse bildene!
Håper vurderingen du tar, ang bloggen, ender positivt opp slik at du fortsatt er å se med nye innlegg av de søte små og alle deres aktiviteter! Jeg ser jo gjerne inn til deg, vet du! Ville være synd om jeg " mistet" deg! Klem fra Margit.